dijous, 8 de gener del 2009

De regal, neu!!!!!



Malgrat que van molt atrafegats i que no arriben a l´hora arreu, els reis de l´Orient ens han portat amb un dia de retard el regal de la neu arran de mediterrània. El majestuós Montnegre, la serra del Corredor, l´àvia Muntala i els demés turons que encerclen Sinera han despertat aquest dimecres enfarinats talment com un pessebre.
Afortunadament el dia 7 encara tenia vacances i vaig aprofitar el dia per agafar la vella VTT i cap al Montnegre que hi falta gent!!!!!
La temperatura era agradable i la neu s´anava fonent de pressa a més no hi havia gens de gel i es podia ciclar fàcilment.
Un cop arribat a Sant Iscle, prenc el camí cap a Can Vives de la Cortada, un dels meus indrets màgics, la catifa de neu feia molt agradable la pujada i de tant en tant aprofitava per prendre fotografies i immortalitzar el moment. Alguna rodera de cotxe pel camí em delatava que no era el primer en trepitjar la neu.



A can Vives l´espectacle era magnífic. Ara calia prendre el corriol i anar fins a Cal Paraire. La neu verge del camí certificava fidelment que era el primer en passar i de debò que va valer la pena bici-lliscar pel petit corriol que mena a Cal Paraire. Allí em va sorprendre una intensa boira que tenia simptomes d´escampar amb el tímids raigs del Sol.
A partir d´aquest punt tocava el retorn a Sinera pel Coll Senís, Collsacreu i la font de l´Aulet. Ja era migdia i el trajecte el vaig realitzar sota l´aiguat provocat per la neu en fondre's. Calia estar a l´aguait doncs pans de neu queien continuament dels arbres.
Un cop a casa, encare excitat per la experiència vaig descarregar les fotos i les vaig compartir amb els meus.
Ha estat un bon final de vacances i una bona manera d´aprofitar fins a l´últim segon d´aquests dies de descans
Que gaudiu de l´espectacle

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quines fotos més boniques!!!