diumenge, 25 de maig del 2008

plou

Cap de setmana passat per aigua, afortunadament, ja que la tendinitis no em deixa fer practicament fer res. Si més no amb la pluja no tinc remordiment de fer cap sortida (ni en kayak, ni en btt ni...) i no penso en el si no fos per,...
A casa tot el cap de setmana fent bondat (més o menys) i fent sobretot família.
La pluja es general i generosa ja fa un parell de dies que prècticament no para, això anirà bé per les reserves d´aigua que poc a poc van pujant. A més les previsions indiquen que l´aigua cintinuarà encara un parell o tres de dies. Resulta que aquest maig ha estat el més plujós dels darrers. No sé com s´ho prendran els polítics i que passarà amb el transvessament de ara sí ara no. Sempre he pensat que en el tema de l´a¡gua el problema es de planificació del territori i res més. Que els donguin pel cul!!!! (i es que, com diria el Sisa, " sempre plou sobre mullat")
A través dels vidres el menjador miro el paisatge humit i em passa pel cap els acords del Tomeu, aquí els teniu:


Plou i a defora bufa es vent
Que me fa sentir petit com un granet d’arena
Estic dins del llit estic ben calent
Avui ja no em mouré d’aquí

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que a jo representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions

Plou i a defora bufa es vent
Jo som com un rupit ajupit dins un ullastre
Mig embadalit escolt s’aigo caure
I avui ja no em mouré d’aquí

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que a jo representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions

es senyal de terra humida
d’herba verda i de frescor
tornarà l’ocell que donà vida
desperta’t i vine
aquest temps convida a fer l’amor